Sistemų valdymo paslaugos – daugiau nei sistemų priežiūra

Daugiau nei 10 metų teikiame sistemų valdymo – priežiūros ir plėtros – paslaugas Lietuvoje ir esame pasiruošę padėti įgyvendinti Jūsų verslo tikslus. Kartu su mumis Jūs ne tik efektyviai valdysite savo sistemas viso jų gyvavimo ciklo metu, bet ir užtikrinsite sistemų lankstumą, patikimumą, verslo poreikius atitinkančią plėtrą.

Patikėkite sistemų valdymą ekspertams

Mūsų teikiamos sistemų valdymo paslaugos apima sistemų veiklos valdymo, priežiūros ir plėtros funkcijas. Tad visą su sistemų valdymu susijusią pagalbą gausite „iš vienų rankų“. Integruoti sistemų valdymo procesai užtikrina, kad pakeitimai ir tobulinimai atliekami profesionaliai, tinkamai patikrinami ir dokumentuojami.

Svarbu ir tai, kad darbui su klientu dedikuojame ekspertų komandą. Specialistų įtraukimas bei infrastruktūros panaudojimas pagal poreikį sumažina sistemos išlaikymo sąnaudas, o žinios ir patirtis nėra priklausomi nuo konkretaus asmens.

Kaip mes dirbame?

Nustatytos sistemos ir infrastruktūros valdymo paslaugos yra teikiamos pagal standartizuotą valdymo modelį ir yra paremtos ITIL metodologija. Teikiant sistemų valdymo paslaugas su klientų pasirašomas paslaugų lygio susitarimas (angl. Service Level Agreement, SLA), kuriame suderinami kokybiniai paslaugos rodikliai. Kritinių verslo sistemų aptarnavimui galime pasiūlyti nenutrūkstamą priežiūrą – 24/7.

Atitinkame jūsų lūkesčius

Sistemų valdymo ir priežiūros paslaugas Lietuvoje teikiame daugiau nei 10 metų ir puikiai suprantame savo klientų poreikius bei verslo specifiką. Per metus „Tieto Lietuva“ specialistai išsprendžia daugiau nei 12 000 klientų pateiktų kreipinių, išanalizuoja ir įdiegia daugiau nei 400 sistemų pakeitimų. Reaguojame operatyviai – reakcijos į kliento kreipinį laiko KPI siekia 100 %, o bendri prižiūrimų sistemų kokybiniai paslaugos rodikliai viršija su klientais sutartą lygį.

Susisiekite su mumis ir sužinokite, kaip galėtumėte pagerinti savo sistemų valdymą.

Share